sobota, 2 grudnia 2017

Kalendarz adwentowy 2017


Nasz tegoroczny Kalendarz Adwentowy jest całkiem inny niż w ubiegłych latach. Postanowiłam przygotować zadania od początku do końca uwzględniając dni pracujące, tak abym mogła odpocząć jednocześnie coś fajnego z dziećmi  móc zrobić.

W kalendarzu znalazło się bardzo dużo zadań plastycznych, słodkości, drobne prezenciki plus drukowana wycinanaka na 24 dni PAPIEROWA AGRAFKA.



Cyferki znalazłam na jednym z blogów, koperty kupiłam w B&M.


Tak prezentuje się nasz kącik z kalendarzem adwentowym :)




Maya była troszkę zakłopotana, zawsze inaczej wyglądał nasz kalendarz, myślę jednak, że nowa forma jest super.

Formę na kalendarz wzięłąm od MOJE TWORCZE MIEJSCE.
Dostosowałam go do naszych potrzeb.


Oluś troszkę przeziębiony, ale jakże szczęśliwy.
W tym roku w pełni świadomie bierze udział w przygotowaniach do świąt. Można powiedzieć PIERWSZE Święta Olivera, które najprawdopodobniej zapamięta :-)



Zadania są proste, dające dużo radości, angażujące całą rodzinę!


Moja kochana Majeczka i jej lista życzeń do Świętego!!!!
Prawda, że jest najsłodszą osóbką na świecie!
(na żółto jest napisane MAGIA)


Wysłaliśmy nasze listy ;-)




Adwent zaczyna się od jutra, więc dla wszystkich spóźnialskich post ostatniego ratunku ;-)
Wystarczą słodkości i wycinanka ;-)


Przygotowania świąteczne pełną parą u nas ruszyły :-)
Kupiłam sobie w ikei materiał i uszyłam przydasie do kuchni.
Powstały:
 poduszki


zasłona


ozdobniki 




Kocham szary nic na to nie poradzę!!!




Wspaniałego, radosnego ADWENTU Kochani :-)

8 komentarzy:

  1. Suuper kalendarz :)))) Z zadaniami rowniez chcialam ,ale czasem boje sie ,ze nie podolam temu ja sama :(( ALe przygotowania do Swiat pomalutku trwaja :)) Suuper List do Mikolaja :))) A kuchnia Cuuudna :))) I jak Pieknie ,ze maszyne wyciagnelas :)) Pozdrawiam Was Kochani Cieplutko :)) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak maszyna to podstawa Agus 😉 Buzior wielki dla Was 😘

      Usuń
  2. Dzieci są urocze ze swoją wyobraźnią, pomysłowością... :) Ja w tym roku po raz pierwszy zrobiłam kalendarz, bo to też takie pierwsze 'świadome' Święta Małego Człowieka ;) Jest wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny i pomysłowy zrobiłaś kalendarz,bardzo mi się spodobał 😊

      Usuń
  3. Anonimowy4/12/17 15:53

    Rany Julek, ale te Twoje dzieci szybko rosną... może nasz Mikołaj też taki duży tylko my tego nie widzimy? ;)
    Kalendarz prezentuje się cudownie! Uwielbiam taki styl. Trzymam kciuki za realizację wszystkich zadań! Tak jak i Ty sporo musiałam się nagimnastykowac żeby te zadania rozplanować jakoś sensownie ;)
    A kuchnia prześliczna! Fajne poduchy uszyłaś. Buziaki dla Was!
    Ps. Wpadajcie tutaj częściej!!! Zizi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci rosną, za szybko, taka kolej rzeczy, ciężko się tylko z tym pogodzić😎
      Dziękuję za miłe słowa odnośnie kuchni.
      Rowniez życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki 🤞 za Was.
      Postaramy się bywać częściej, często jednak brak czasu wiąże ręce i klawiaturę.
      Dziękujemy za odwiedziny, 😘

      Usuń
  4. Madzia, nie wiem skąd czerpiesz pomysły :) Są po prosu mega. Uwielbiam Cię podglądać :) Gorąco pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety